Thema: jouw droom waarmaken?
Dag 1: Een succesvolle schoonheidssalon

Succes begint met een droom, passie en power! Hoe laat jij je droomsalon uitkomen? Het start met een doel en een plan waarbij een goede voorbereiding en extra hulp goed van pas kan komen.

Tijdens deze workshop we werken aan jouw droom. Ben jij goed in je vak en wil je een droomsalon? Dan is deze workshop iets voor jou! We gaan op deze interactieve dag jouw droom concreet maken, doelen stellen en een stappenplan maken. Je werkt aan je beauty-concept, berekent tarieven en je kijkt hoe je de salon aantrekkelijk kunt maken voor klanten. Het doel is succes en winst.

De onderwerpen:

• Jouw droom vertalen naar een doel en een plan
• Klanten bepalen en behandelingen passend maken
• Tarieven berekenen om je winst te verhogen
• Werken aan een aantrekkelijk salonbeeld
• Tips en adviezen om je droom te realiseren.

Een actieve dag:
Tijdens deze workshop werk je aan jouw schoonheidssalon. Ieder onderwerp bespreken we eerst en daarna gaan we aan de slag. Je werkt samen met je collega’s aan je plannen en gaat met inspiratie en tips weer naar huis. Een inspireerde dag om je dromen waar te maken.

Thema: jouw droom waarmaken?
Dag 2: Klanten werven met een website en sociale media

Het belang van internetmarketing is steeds belangrijker als het gaat om het werven van klanten. Klanten besteden steeds meer tijd online. Ze vloggen en bloggen en zijn actief op sociale media. Producten kopen, afspraken maken en informatie verzamelen gaat steeds meer via internet. Wil jij nieuwe klanten werven en in contact blijven met je bestaande klanten? Laat internet dan voor je werken. Ontdek tijdens deze tweedaagse workshop de mogelijkheden van internetmarketing en sociale media.

De onderwerpen:

• Wat is het zoek- en koopgedrag van klanten online?
• Hoe maak je je website aantrekkelijk voor klanten en bezoekers?
• Waar let je op bij het schrijven van teksten en het plaatsen van foto’s op je website en sociale media?
• Post maken voor Social media

Praktijkgericht Een dynamisch programma met veel interactie waarbij de nadruk ligt op je eigen website. De opdrachten, oefeningen, adviezen en tips kun je direct gebruiken bij het veranderen of verbeteren van je website. We geven voorbeelden gegeven van succesvolle websites in de beautybranche. Voor de training ontvang je een website om te analyseren als lesmateriaal.

Aanmelden voor deze training

Data en tarief

Nog geen nieuwe datum bekend.
Lid € 290 Geen lid € 350

Praktijkgericht:

Een dynamisch programma met veel interactie waarbij de nadruk ligt op je eigen website. De opdrachten, oefeningen, adviezen en tips kun je direct gebruiken bij het veranderen of verbeteren van je website. We geven voorbeelden gegeven van succesvolle websites in de beautybranche. Voor de training ontvang je een website om te analyseren als lesmateriaal.

Duur van de training:

2 dagen (9:30 tot 16:30 uur) inclusief lunch

Groepsgrootte:

Maximaal 8 deelnemers

Niveau:

Gediplomeerd schoonheidsspecialist

Trainer

Ria van Tol van Commercium is de docent voor de training. (dag 1 en 2)

Zij adviseert, begeleidt en traint schoonheidsspecialisten, ondernemers, managers en salesmensen. Ria heeft een zeer ruime ervaring in de beautybranche. Daarnaast heeft ze zich meer dan 20 jaar verdiept in de werking van het brein: hoe mensen informatie opslaan en zo effectief mogelijk leren.

Jeffrey van Dooijeweerd is de docent voor de training. (dag 2)

Jeffrey is marketeer en ondernemer met jarenlange ervaring in zowel on- als offline media. Ben je op zoek naar meer bezoekers of je website, of wil je potentiële clienten bereiken via traditionele media, dan ben je bij Jeffrey aan het juiste adres.